Společenská odpovědnost firem
Corporate Social Responsibility (CSR)
Co to znamená?
Společenská odpovědnost firem (CSR) může nabývat různého významu. CSR má nejčastěji uváděné tři pilíře zájmu, které zahrnují ekonomickou, sociální a environmentální odpovědnost. Pro mě je spojení společenské odpovědnosti s životním prostředím.
Jaký význam to může mít pro Vás?
Pro společnost a její sféru vlivu může znamenat společenská odpovědnost a angažovanost. Zákazníci, dodavatelé, státní instituce či jiné zainteresované subjekty vnímají toto směřování pozitivně.
Důrazem na společenskou odpovědnost zvyšujete svou důvěryhodnost a konkurenceschopnost a cílíte tak na nové zákazníky a partnery.
Můžete tímto rozšířit povědomí o své organizaci a tím získat i nové zákazníky nebo spolupracovníky a vytvořit prospěšnější systém. Mojí snahou je zavést povědomí o CSR způsobem, který bude prospěšný společnosti i ostatním spolupracujícím subjektům.
Co proto udělám?
Na základě požadavku nastavím ekologické procesy společnosti tak, aby odpovídaly platným právním předpisům a splňovaly nejmodernější nároky na společensky odpovědnou firmu šetrnou ke svému životnímu prostředí prostředí v širším spektru. Pomohu vám nastavit i další směřování organizace.